Vyhledat

Rýchly bezlepkový chlieb

Rýchly bezlepkový chlieb si pripravíte v toustovači za približne sedem minút. Na jeho prípravu potrebujete iba päť ingrediencií a toustovač.

Ingrediencie na 2 tousty:

3kopcovité pl jemných ovsených vločiek (alebo bezlepkové)

1 vajíčko

2pl bieleho gréckeho jogurtu, alebo kyslej smotany

Semienka (používam mix: ľanové, konopné a chia)

Korenie: soľ a čierne korenie


Postup:

1. Zapnite si toustovač

2. V nádobe zmiešajte ovsené vločky, vajíčko, biely grécky jogurt a semienka. 1pl konopných, 1pl chia a 1pl ľanových semienok.

3. Celú zmes zamiešajte a okoreňte podľa chuti. Cesto nemá byť príliš husté, ani riedke. Proste tak akurát.

4. Polievkovou lyžicou naberte zmes a dajte ju do toustovača. Zatvorte a nechajte piecť približne 3-4minúty.


Prečo mám použiť konopné semienka, ľanové a chia?

Ľanové semienka pôsobia protizápalovo a to vďaka omega-3 mastným kyselinám. Zároveň sú bohaté na vlákninu.

Konopné semienka sú bezlepkové, bohatý zdroj bielkovín a tiež zlepšujú trávenie.

Chia sú vhodným nástrojom na detoxikáciu tela, pretože pohlcujú toxíny a prečistia náš tráviaci trakt.



138 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše