Vyhledat

Motivácia pre zdravý životný štýl

Vedeli ste že len 15% z nás si vo vyššom veku udrží svoje zdravie? Ak nechcete presedieť dlhé hodiny u lekára, či míňať peniaze na lieky a byť odkázaný na pomoc, či asistenciu inej osoby, je pre vás úprava stravy a teda zdravý životný štýl tým najideálnejším, najlacnejším a najbezpečnejším riešením.


zdravýštýl, kedzdraviechuti, recepty, zdravejedlo, bezlepku
4 dôvody, prečo jesť zdravo

Pretože potrebujem schudnúť, pretože mám zdravotný problém, pretože mám akné, pretože som alergická, pretože mám malé deti a potrebujem byť zdravá a žiť ďalej...

Ak nájdete svoju odpoveď na otázku ´PREČO´ prejsť na #zdravýštýl, stane sa to pre vás vašou alfou a omegou.

Budete motivovaní niečo so sebou a pre seba spraviť, aj tú malú zmenu spravíte s nadšením a radosťou a pozitívne nakazíte ľudí okolo seba....presne o to, sa teraz snažím aj ja.



Motivácia pre zdravý životný štýl


1 Strava je kľúč k vášmu úspechu

To, čo pijete, jete, ako o sebe zmýšľate, to, čo si aplikujete na pokožku definuje vás samotných. Prinášate vonkajší svet do svojho tela. ´Sme tým, čo jeme,´ vraví staré príslovie.

Faktom je, že žijeme obklopení toxínmi. Aj to jablko z obchodu niekedy chutí úplne inak. Vhodnou stravou, však obdaríte seba a svoje telo týmto darčekom:

1) nepriberiete a udržíte si optimálnu hmotnosť,

2) budete cítiť viac energie,

3) zamedzíte plynatosti,

4) znížite riziko chronických ochorení, zápalov, akné, civilizačných ochorení (diabetes, skleróza multiplex), atď.


2 Pretože tučnieme


Asi málokto z nás číta etikety na potravinách. Sú nečitateľné a pre laika často ťažko zrozumiteľné. Dajú im nálepku bio, či vyhlásia za zdraviu prospešné a pritom obsahujú vysoké množstvo cukru a tuku. Priberáte preto, lebo v strave skombinujete vysoký podiel cukrov a tukov. Riešením nie je hladovka, trýznenie seba samej, ale nahradenie kvantity kvalitou.

Používajte kvalitné a stabilné tuky. Napríklad u mňa v kuchyni nájdete kvalitné za studena lisované oleje (olivový, ľanový, sezamový, avokádový, kokosový) ale aj bravčovú masť. Rafinovaný cukor vás núti jesť viac – bye bye #plochébruško.

Zvyšuje tiež riziko chronických ochorení a je návykový. To je len špička ľadovca z toho, čo som vymenovala. Ak vás zaujímajú základné fakty o cukre, aké náhrady cukru používam ja, kliknite tu.


3 Pretože prevencia je lacnejšia, bezpečnejšia, a jednoduchšia

Nie je vám divné, že aj napriek tomu, ako sme v medicíne pokročili – aké máme prístroje k dispozícii, liečebné možnosti... tak ochorení stále neubúda? Ambulancie sú plné pacientov... Medzi hlavné príčiny chorôb patrí napríklad stres, sedavý spôsob života, telo plné toxínov ako aj jeho neschopnosť vylučovať tieto toxíny kvôli nedostatku vitamínov. Teda sa potrebujete rozhodnúť pre stravu, ktorá je kvalitná a nutrične vyvážená. A teda to, čo rastie v prírode, čo sa dá uloviť, to, čo je čerstvé – pretože to má excelentnú samoregulačnú schopnosť a udržateľnosť.


4 Pretože chcete byť zdravý, krásny, štíhly a sebestačný


Väčšina chorôb sa začína v tráviacom trakte. Vedeli ste o tom, že až 60% vášho imunitného systému sa nachádza práve tam? To je viac ako polovica, či? Náš tráviaci systém predstavuje asi okolo 8 metrov dlhé potrubie. Ups! Dostatok priestoru na čokoľvek. Skúste si natiahnuť meter na chodbu, aby ste si to vedeli lepšie predstaviť.


Nečakám od vás, že sa budete stravovať tak, ako ja. Nechcem ani vo vás vzbudzovať pocit viny zo zjedenej pizze, či sladkého koláča, keďže ja uprednostňujem pozitívny postoj k životu. Zároveň netvrdím, že zmena životného štýlu je ľahkým riešením. Vaše rozhodnutie je úzko spojené s motiváciou, vierou a vôľou. Avšak len vlastným úsilím získate svoje zdravie pod kontrolu a odmenou nám bude kvalitný a plnohodnotný život. Na svojej stránke #kedzdraviechuti vám chcem ukázať, ako ľahko sa vám podarí zakomponovať to zdravé a chutné aj do vášho jedálnička.


56 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše