Vyhledat

Ako schudnúť z brucha (rýchlo a bez liekov)

V tomto blogu nebudem popisovať bežné veci o tom ako schudnúť z brucha - a teda cvičenie, pitný režim, zdravšie stravovanie. Nie preto, lebo nie sú dôležité. Práve naopak. Ale myslím si, že ste už o nich počuli a tak sa zameriame na veci, ktoré vás posunú pri vašom zdravom stravovaní, či chudnutí bez diét na iný level.


Ako na to a koľko dní tomu potrebujem venovať?

Zmerajte si obvodu pásu v jeho najužšej časti. A teda asi 2cm nad pupkom. Nerobte tak každý deň. Dnes sa zmerajte, zapíšte si toto krásne číslo a o 30 dní to zopakujte a zapíšte si výherné číslo :-). Takže áno, potrebujeme k tomu 30 dní. Myslím si, že výsledky sa dostavia aj skôr. Závisí to od vašej motivácie a vytrvalosti. Takže tých tridsať dní je optimum a vy uvidíte, ako to na vás zaberá.

Pozrite si tiež: BMI kalukulačka (a iné tipy pre zdravé chudnutie)


Ako schudnúť z brucha (rýchlo a bez liekov)


1) Nedržte hladovku - vaše telo tak dostanete do stavu núdze. Spomalíte si metabolizmus a tiež sa začne vylučovať kortizol.

Kortizol - je stresový hormón, ktorý podporuje ukladanie tukov v brušnej časti. Konflikty, plnenie termínov v práci, neusporiadané vzťahy, či iná stresová aktivita spôsobuje tráviace problémy a tiež vylučovanie tohto hormónu. Nedá sa byť všade a robiť všetko na 100%. Selektujte veci vo svojom živote, usporiadajte si rebríček hodnôt a nedržte hladovku.


2) Spite 7-8 hodín každý deň a nepoužívajte mobil, počítač aspoň hodinu pred spaním. Mobil si na noc vypnite, alebo dajte do vzdialenosti 4m preč od vás. Nedovoľte toxickým látkam usádzať sa vo vašom tele aj v noci. Tiež nepite večer kávu. Sú to stimulanty, ktoré znižujú potrebu spánku. Spánok je dôležitým pilierom nášho života. Potrebujete ho k zníženiu stresu, regeneráciu, fyzickú silu...


3) Eliminujte kofeín. Ja viem....aj ja som kávičkárka. Ale snažte sa obmedziť to pre úspešné dosiahnutie vášho cieľa. Káva zaťažuje pečeň a prispieva k vylučovaniu kortizolu.


4) Detoxikujte svoju pečeň - v pečeni sú hlavné detoxikačné enzýmy. Pečeň je orgán, ktorého živiny poskytujú ´palivo´ celému vášmu telu. Doprajte jej ´wellness´ v podobe zeleninových džúsov, harmančeka, žihľavy, či čaju na pečeň. Dokonca aj pri 80% poškodení buniek vaša pečeň funguje a stará sa o vás.


5) Pite Bio jablčný ocot - pomáha spaľovať nadbytočný tuk. A to je to, čo potrebujete ak chcete dosiahnuť štíhlejší pás. Do pohára s vodou dajte 1 alebo 2 čajové lyžičky bio jablčného octu, pridajte pár kvapiek citróna a med podľa chuti. Vypite najskôr 30minút pred jedlom.


6) Každý deň vypite zeleninové smoothie - sú plné vlákniny a vitamínov. Potrebujete ako vlákninu, tak vitamíny. Naučte sa piť to každý deň medzi jedlami. Vyskúšajte napríklad zelerový džús, alebo detoxikačné smoothie.


7) Naučte sa variť, či pripravovať si jedlo vo vašej kuchyni. Eliminujte reštaurácie počas nasledujúceho mesiaca, aby ste tak mali vaše stravovanie pod kontrolou.


8) Vyhnite sa alkoholu. Najlepšie nič, ale ak by predsa, tak voľte suché červené víno.


9) Doplnte si B-vitamín. Zvyšuje energiu a teda znižuje vyčerpanosť a únavu, prispieva k správnej funkcii psychiky a tiež napomáha k správnej látkovej výmene. Niekomu však z B vitamínu chutí jesť. Tak sa odsledujte.


10) Vyhnite sa rafinovanému cukru, sladkostiam, cestovinám, zemiakom a obmedzte príjem pečiva na 30dní. Je to len 30 dní z 365.


Mohlo by vás tiež zaujímať:

Cukor ako jed a zdravé náhrady

10 spôsobov ako schudnúť bez diét

Korenie na chudnutie



 

ZDROJ:

Drink THIS Apple Cider Vinegar Cocktail for Weight Loss! | Healthy Lifestyle Tips; https://www.youtube.com/watch?v=onVuIe5S0ek; YouTube; Citované: Jún 03, 2019, Video publikované: November 30, 2017

119 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše