Ryžové cestoviny s koriandrovým pestom

Zaujíma vás detoxikácia? A čo protizápalová strava, jedlo bez lepku, laktózy, či rafinovaného cukru? Tieto cestoviny sú presne mix toho, o čom píšem. Zasýtia vás a navyše sa po nich budete cítiť báječne (bez nadúvania, plynatosti, či pocitu viny.)


Ingrediencie - 1 porcia:


Ryžové cestoviny (100g)

Čierne olivy (podľa chuti)

Cherry paradajky (podľa chuti, ja ich zvyknem pred podávaním jemne orestovať na kokosovom či olivovom oleji)


Koriandrové pesto:


1 strúčk cesnaku (cesnak podporuje našu imunitu, chráni biele a červené krvinky pred poškodením)

6 brazílskych orechov (obsahujú selén), môžte však skúsiť aj mandle

2 pl slnečnicových semienok

2 pl tekvicových semienok (obsahujú zinok a horčík)

1čl koriandru (korenie), alebo za hrsť čerstvého (koriander je veľmi účinný detoxikačný prostriedok, lebo na seba viaže toxické látky z tkanív)

Listy z čerstvej bazalky (dala som cca 2pl)

3 pl ľanového oleja

Šťava z 1/2 citróna (vitamín C)

Soľ, či iné korenie podľa chuti


Postup:


Cestoviny uvarte podľa návodu na obale. Pesto si pripravíte tak, že všetky ingrediencie vymixujete tyčovým mixérom. Ak sa vám bude žiadať, pridajte si tam ešte orechy, alebo koriander, či inú prísadu. Tu vás naozaj nebudem obmedzovať a skúste popustiť uzdu svojej fantázie. Uvarené cestoviny zmiešajte s pestom, pridajte olivy a cherry paradajky.

0 views0 comments

Recent Posts

See All